top of page
Search

Gratis voor wie nodig heeft.

Dag lieve mensen,


Het is tijd. Het is tijd om een nieuwe wereld te creëren. Laten we delen zodat iedereen genoeg heeft. Het is om deze reden dat ik vanaf nu gewoon gratis spullen op een - snel in elkaar geflanst - tafeltje in de vooruit ga zetten. Zaden, kruiden, plantjes maar óók eten. U kunt gewoon pakken wat gebruikt kan worden en dat is dat.


Doneren mag, maar hoeft zeker niet. Er kan gewoon in de brievenbus gedoneerd worden. Dit geld gaat nog steeds volledig naar de tuin.


Echter de spullen die op tafel staan zijn GRATIS. Sommige dingen kan ik niet op tafel zetten, dus aankloppen mag ook altijd, dan kan ik even laten weten wat er zoal in huis is.


Helaas zal ik veel in de tuin zijn maar niet geschoten is altijd mis.


Ingepotte zaken kan ik niet gratis weggeven omdat we het glaswerk ook moeten betalen. Misschien als de donaties oplopen dat het dan wel kan, maar nogmaals, voel u niet verplicht om iets te geven; het is juist de bedoeling dat die hele foucs op geld een beetje verdwijnt.


U kunt ook altijd nog doneren door u glaswerk (dat van hier komt) hier weer in te leveren. Die kunt u onder het tafeltje achterlaten.


Een heel enerverend jaar toegewenst... ik denk dat er hele bijzondere tijden aan gaan komen.

5 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page