top of page
Search

Boeren protesten

Hoe fantastisch is het dat er eindelijk iemand opstaat? Morgen zijn we dan ook niet open, want in geval van nood staan we klaar om te helpen.

| Er zijn altijd nog de courgettes.

Mocht het allemaal 'uit de hand' lopen w.b. eten uit de winkels, dan gaan we gratis eten naar de ouderenflats hier in de buurt brengen. De courgettes zijn er altijd, daar maak ik dan wel een berg soep van.

U hoeft zich geen zorgen te maken, ik zal delen wat ik kan delen. Als iedereen dat doet hoeft niemand honger te hebben. Een aantal mensen heeft wat extra boodschappen gedaan om bijvoorbeeld ouderen te helpen. Zij kunnen vaak lastig naar een winkel verderop, vandaar dat we wat extra in huis hebben.


|Nature2Go steunt de boeren!


Laten we er zijn voor elkaar. Verder wens ik de boeren veel succes en ik zie jullie in jullie winkel, in de boerderij of op de weg :).

3 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page